عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



من در این وبسایت درباره خرید ممبر تلگرام و خرید ممبر فیک تلگرام خرید ممبر واقعی تلگرام خرید فالوور اینستاگرام افزایش فالوور اینستاگرام و باربری آنلاین بارسی و به طور کلی برای دنیای دیجیتال صحبت میکنم.

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تولید محتوا و آدرس mcontent.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 32
:: کل نظرات : 1

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 51
:: باردید دیروز : 27
:: بازدید هفته : 159
:: بازدید ماه : 158
:: بازدید سال : 419
:: بازدید کلی : 1497

RSS

Powered By
loxblog.Com

افزايش فالوورهاي واقعي با ربات تلگرام
یک شنبه 26 بهمن 1399 ساعت 10:49 | بازدید : 83 | نوشته ‌شده به دست مارال | ( نظرات )

روشی مطمئن برای افزایش ممبر تلگرام می‌خواهید؟ برای اطلاع از نحوه خرید و همچین اطلاعات بیشتر در رابطه با تبلیغات کلیکی در تلگرام می‌توانید با شماره تماس 09923140672 و آیدی @yaraplus2 در تماس باشید. این پیام رسان را می‌توان از جمله پیام رسان‌های عالی و با کیفیتی دانست که علاوه بر امکانات عالی و متناسب به محلی برای تبلیغ تبدیل شده است. نکته جالب در رابطه با این پیام رسان آن است که شما می‌توانید بدون هزینه اقدام به راه اندازی کانال خود نمایید و از آن طریق فعالیت‌هایی مربوط به بازاریابی دیجیتال خود را پیگیری نمایید. شما همچنین میتوانید از خرید فالوور واقعی اینستاگرام مای ممبر استفاده کنید. هم اکنون این پیام رسان با در اختیار قرار دادن اطلاعات آماری مناسب توانسته است قدمی بزرگ در جهت نزدیک شدن به شبکه‌های اجتماعی بردارد. در ادامه این مقاله در رابطه با تاثیر تبلیغات کلیکی در تلگرام مطالبی را عنوان خواهیم کرد، با ما همراه باشید.

در حاضر می‌توان گفت این پیام رسان یکی از به صرفه‌ترین محل‌ها برای آگهی است. بر اساس آمار به دست آماده، آگهی در این پیام رسان یکی از مناسب‌ترین محل‌ها است. با توجه به فیلتر بودن این پیام رسان اما همچنان یکی از محبوب‌ترین پیام رسان‌ها در ایران همین پیام رسان است. مدیران کسب و کارهای فیزیکی پس از مدتی فعالیت عموما به دنبال رشد و پیشرفت کسب و کار خود هستند.

یکی از مناسب‌ترین و در عین حال کم هزینه‌ترین روش‌ها برای گسترش کسب و کار را می‌توان استفاده از این پیام رسان در نظر گرفت. شما در این فضا تنها با راه اندازی یک کانال خواهید توانست به طرز چشم گیری کسب و کار خود را به موفقیت‌های گوناگون برسانید. یکی از این روش‌ها برای موفقیت را می‌توان تبلیغات کلیکی در تلگرام در نظر گرفت. در ادامه به انواع روش‌های آگهی در این پیام رسان خواهیم پرداخت. همچنان با ما همراه باشید.

انواع تبلیغ در پیام رسان telegram

همان طور که گفته شد روش‌های مختلفی برای انجام آگهی و بالا بردن بازدید و فروش  در این پیام رسان وجود دارد از تبلیغات کلیکی در تلگرام گرفته تا آگهی بازدیدی، ما در این مقاله به بررسی دقیق تبلیغات کلیکی در تلگرام خواهیم پرداخت و دیگر روش‌های آگهی را می‌توانید در مقالات وب سایت مای ممبر مطالعه نمایید. در حالت کلی با 5 روش آگهی در این پیام رسان رو به رو هستیم.

  • آگهی توسط افراد تاثیرگذار

  • افزایش تعداد اعضای کانال به وسیله خرید ممبر

  • آگهی ساعتی در کانال‌های بزرگ

  • آگهی کلیکی

  • آگهی بازدیدی

هر کدام از روش‌های نام برده شده دارای ویژگی‌های و مزیت‌های خاص خودشان هستند که شما می‌توانید بر اساس نوع استراتژی کسب و کار خود  روش مناسب برای انجام آگهی را انتخاب نمایید. لازم به توضیح است که روش‌های نام برده شده در این مقاله را می‌توانید در سریع‌ترین زمان ممکن از وب سایت مای ممبر تهیه نمایید. برای این کار می‌توانید با شماره‌های درج شده در ابتدای مقاله تماس حاصل نمایید؛ همکاران ما در واحد پشتیبانی و فروش راهنمایی لازم در رابطه با نحوه خرید و اجرا را به شما ارائه خواهند داد.

تبلیغ کلیکی

همان طور که گفته شد در این پیام رسان شما به 5 روش می‌توانید آگهی انجام دهید که یکی از مناسب‌ترین این روش‌ها را می‌توان تبلیغات کلیکی در تلگرام دانست.

جمع بندی

ما در این مقاله از سری مقالات آموزشی در رابطه با این پیام رسان به بررسی دقیق روش‌های تبلیغات در تلگرام پرداختیم. همچنین یکی از مناسب‌ترین روش‌های پروپاگاندا در این پیام رسان را معرفی کردیم. گفتیم که پروپاگاندا کلیکی در این پیام رسان را می‌توان از مناسب‌ترین و عالی‌ترین روش‌های تبلیغی در نظر گرفت. همچنین به تک به تک ویژگی‌های این روش تبلیغی اشاره کردیم. گفتیم که شما در این روش تبلیغی خواهید توانست با هر میزان هزینه تبلیغاتی خواهید توانست تبلیغات کلیکی در تلگرام را به اجرا بگذارید. در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر و همچنین آگاهی از روش‌های دیگر پروپاگاندا در این پیام رسان می‌توانید با شماره‌های درج شده در ابتدای مقاله تماس حاصل نمایید.

 

 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

تلگرام اپلیکیشن محبوب و پرکاربردی در کشور ما به حساب می‌آید که به دلیل امکانات فراوان و رایگانی که در اختیار کاربران قرار می‌دهد در طیف‌های مختلف جامعه از محبوبیت قابل توجهی برخوردار است و به عنوان یک مسنجر سریع و کار راه‌انداز شناخته می‌شود که تا افراد می‌توانند اطلاعات مهم خود را در فضای ابری تعبیه شده در آن بارگذاری و ذخیره کنند. طبیعتا هر جا که توجه زیادی وجود داشته باشد سروکله تبلیغات نیز پیدا می‌شود و اپلیکیشن پرطرفدار تلگرام هم از این قاعده مستثنی نیست. ما در این مقاله در وب‌سایت مای ممبر به بررسی مزایای تبلیغات تلگرامی می‌پردازیم.

چرا تبلیغات تلگرام

افراد با سابقه در دنیای تجارت و کسب و کار می‌دانند که حتی بهترین و درجه یک‌ترین کالاها و خدمات بدون تبلیغات درست و حساب شده نمی‌تواند بازده مالی مورد نظر را برای شخص یا شرکت داشته باشد. شما نیاز دارید که خریداران بالقوه شما را ببینند و برای این کار باید به جایی بروید که تمرکز و توجه مخاطبین آنجاست. طبیعتا طبق این قاعده تجارت تلگرام یکی از بسترهای فوق‌العاده تأثیرگذار برای تبلیغات به حساب می‌آید که شما ابزارهای بسیار گسترده‌ای در آن در اختیار دارید. در میان بسترهای دیگر تبلیغاتی شمال نمی‌توانید روی یک مخاطب به دقیق زوم کنید تا بازدهی تبلیغات خود را بالا ببرید اما از مزایای تبلیغات تلگرامی این است که می‌توانید مخاطب خود را به صورت دقیق انتخاب کنید. در ادامه این مقاله در وب‌سایت مای ممبر به خصوصیات و مزایای تبلیغات گسترده تلگرام بیشتر خواهیم پرداخت.

مزایای تبلیغات تلگرامی

شما در هر بستری که بخواهید تبلیغات کنید و به عنوان مثال اگر بخواهید بنر خود را روی یک جایگاه مناسب نصب کنید باید هزینه‌های قابل توجهی را برای طراحی و نصب و همچنین اجاره آن مکان پرداخت کنید. در تلگرام شما بابت ارسال پیام‌ها، تصاویر، ویدیوها و محتوای دیگری که برای تبلیغات به اشتراک می‌گذارید و هیچ هزینه‌ای پرداخت نمی‌کنید و این بستر برای شما کاملا رایگان است. یکی دیگر از نکات مثبت و مزایای تبلیغات تلگرام این است که شما برای ارسال یک متن بلند هیچ محدودیتی از نظر تعداد کلمات ندارید و می‌توانید یک متر بسیار بلند را در یک پیام ارسال کنید. وضعیت بزرگ دیگری که تلگرام دارد این است که شما می‌توانید در آن به راحتی لینک وب‌سایت و یا صفحات اجتماعی خود در اپلیکیشن های دیگر را به اشتراک بگذارید.

همان‌طور که در ابتدا گفته شد تلگرام بسیار پرطرفدار و محبوب است و طبیعتا این عامل موجب می‌شود ویدیوها و عکس‌ها و به طور خلاصه محتوای تلگرامی شما در این اپلیکیشن به راحتی جلوی دید تعداد زیادی از افراد قرار بگیرد. یکی از جذاب‌ترین امکانات و مزایای تبلیغات تلگرامی این است که شما می‌توانید مخاطبین خود را به صورت دقیق انتخاب کنید و فیلترهایی مانند مکان مخاطبین یا پیش شماره آن‌ها را انتخاب کنید تا فقط اشخاص مورد نظر شما تبلیغاتتان را ببینند. در کنار تمام این مزایای تبلیغات تلگرامی در واقع شما یک بازار جدید به دست می‌آورد که در کنار تمام تبلیغات و آپشن‌های دیگری که دارید به شما یک بیلبورد بسیار پر بازدید و ارزان می‌دهد.

تبلیغات مبتنی بر بازدید

در این روش‌ها معیار تبلیغات و پرداخت هزینه بابت تبلیغات میزان بازدید پست مورد نظر است. این یکی از پربازده‌ترین روش‌های تبلیغاتی است که در تلگرام مورد استفاده قرار می‌گیرد و راندمان بسیار بالایی را برای شخص تبلیغ کننده به همراه دارد. در این روش‌ها شخص پستی را در اختیار تبلیغ کننده قرار می‌دهد و به میزان ویوی واقعی که آن پست دریافت می‌کند به متصدی تبلیغات پول پرداخت می‌شود. ممکن است شخص تبلیغات خود را به یک کانال تلگرام بدهد و پست در آن کانال منتشر شود و ممکن است آن پست را به یک تبلیغاتی بدهند که آن را در کانال‌های متعددی برایش منتشر می‌کند.

میزان ویدیو مورد نظر از قبل مشخص می‌شود و مبلغ مربوط به آن نیز پرداخت می‌شود و پس از دریافت تعداد ویو مورد نظر پست از آن کانال یا کانال‌ها برداشته می‌شود. یکی از مزایای تبلیغات تلگرامی این است که شما می‌توانید طبق موضوع این تبلیغات را انجام دهید و طبیعتا اگر تبلیغات شما در کانالی با موضوع مرتبط منتشر شود می‌تواند بازدهی بسیار بالاتری را برای شما به همراه داشته باشد. البته این روش ممکن است هزینه‌های بیشتری را برای شما به همراه داشته باشد اما طبیعتا بازدهی آن بسیار بالا خواهد بود.

تبلیغات ثابت و زمان‌دار

در روش تبلیغات ثابت و زمان‌دار که به صورت استاندارد در تمام دنیا انجام می‌شود پست مورد نظر به صورت زمان‌دار و معمولا در بازه‌های ۱۲ ساعته و یا ۲۴ ساعته روی کانال و یا کانال‌های مورد نظر منتشر می‌شود و پس از اتمام زمان مورد نظر پست از روی کانال‌ها پاک می‌شود. در این روش‌ها معمولا ویو کسب شده توسط آن پست قابل اعتمادتر است زیرا صاحبان کانال بر اساس ویو از شما هزینه‌ای نمی‌گیرد و فقط در یک زمان‌بندی مشخص شما را منتشر می‌کند پس دغدغه‌های برای افزایش ویو پست شما ندارند و احتمال دریافت ویو فیک برای پست شما کاهش پیدا می‌کند. این روش یکی از استانداردترین و مؤثرترین شیوه‌های تبلیغات در تلگرام حذف می‌توانید از مزایای تبلیغات تلگرامی به خوبی در این روش استفاده کنید.

تبلیغات کلیکی

 

یکی دیگر از روش‌های جالب تبلیغات در تلگرام استفاده از تبلیغات کلیک اصلی در این روش یک لینک مربوط به تبلیغات شما روی کانال مورد نظر قرار می‌گیرد و در واقع هزینه که شما پرداخت می‌کنید به اندازه یک کلیک‌هایی است که روی آن لینک انجام می‌شود و مخاطب به کانال شما وارد می‌شود. یکی از نکات مثبت این روش این است که دیگر خبری از ویو و زمان نیست و شما تنها برای تعداد کلیک‌هایی که روی لینک مورد نظر وارد می‌شود و افرادی که از طریق آن لینک برای بازدید به کانال شما می‌آیند هزینه پرداخت می‌کنید. این روش که از مفیدترین و کاربردی‌ترین روش‌هایی است که شما می‌توانید با استفاده از آن از مزایای تبلیغات تلگرامی به خوبی بهره‌مند شوید و می‌توانید با استفاده از پتانسیل‌های این اپلیکیشن قدرتمند به کسب و کار خود رونق ببخشید.

همین تفاوت سبک تبلیغ باعث می‌شود که شما علاوه بر کنترل دقیق نسبت به بازخورد تبلیغ، بابت هزینه صرف شده نرخ مشخصی از بازدیدکننده را در اختیار داشته باشید و بدین صورت تبلیغی هدفمند را تجربه کنید. در تبلیغ کلیکی تلگرام برای اثربخشی بیشتر و بهتر امکان هدف‌گذاری موضوعی را برای تبلیغ دهنده فراهم کردند تا راحت‌تر و ایمن‌تر درخواست تبلیغ دهد.

منابع:

https://adsmember.com/

باربری تهران



:: برچسب‌ها: تبلیغات گسترده تلگرام , خرید فالوور واقعی ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
توضیح کامل راهبری و باربری انلاین با اعلام بار
سه شنبه 14 بهمن 1399 ساعت 13:49 | بازدید : 88 | نوشته ‌شده به دست مارال | ( نظرات )

حمل ونقل

توسعه شبکه حمل و نقل و باربری انلاین ریلی بدون تردید در زیرساخت و توسعه متوازن و پایدار، نقشی اساسی داشته و دارای اولویت بالایی می باشد. همچنین سهم تعیین کننده آن در تولید ناخالص ملی و نقش  پیش نیاز آن در توسعه بخش های اقتصادی ، تجارت، صنعت، کشاورزی و دیگر زیربخش های اقتصادی واجتماعی و به ویژه اشتغال زایی بالای ان قابل انکار نیست.

 

به لحاظ وجود مزایای نسبی حمل و نقل و بارری انلاین افغانستان ریلی نسبت به حمل و نقل و باربری انلاین جاده ای در امور حمل و نقل و باربری انلاین انبوه بار و مسافر به خصوص در مسافت های طولانی ، کاهش قابل ملاحظه در مصرف انرژی (گازوییل) ، ایمنی فوق العاده بالا و تلطیف محیط زیست بلحاظ مصرف سوخت فسیلی کمتر و رفاه و آسایش بیشتر، تاثیر قابل توجهی در کاهش قیمت تمام شده در حمل و نقل و باربری انلاین بار و مسافر دارد. بدیهی است هرچه قیمت سوخت به قیمت واقعی خود نزدیک شود، صرفه و مزیت اقتصادی حمل و نقل و باربری انلاین ریلی به نسبت جاده بیشتر خواهد شد.اهمیت فوق العاده توسعه شبکه ریلی، همواره مورد تاکید مدیران و مسئولان کشوری و نیز مجلس شورای اسلامی بوده و در اهداف برنامه های پنج ساله و چشم انداز توسعه نیز منظور گردیده ، لیکن در عرصه عمل اعتبارات متناسب با اهداف کمی و کیفی موردنظر منظور نگردیده و متاسفانه منابع مالی همین اعتبارات کم نیز تخصیص نیافته است. لذا بطور کلی می توان گفت که در سال های بعد از جنگ هم توسعه راه آهن و نیز بهره وری استفاده از امکانات شبکه ریلی موجود، بسیار محدود بوده و به هیچ وجه متناسب با نیاز کشور ارزیابی نمی گردد.بر اساس آخرین گزارش” آمار عملکرد امکانات راه آهن مربوط به سال۹۰ ” (که آخرین آمار ارائه شده توسط شرکت راه آهن جمهوری اسلامی میباشد) ، میزان متوسط تناژ خالص بار حمل شده از سال ۸۴ تا۹۰ معادل  ۳۲میلیون تن بوده که نسبت به عملکرد سال ۸۴ حدود ۹ درصد رشد داشته ومتوسط بار حمل شده از ۸۴تا۹۰ حدود ۲۰ میلیارد تن کیلومتر بوده که به نسبت عملکرد سال ۸۴ حدود ۹ درصد رشد داشته است. در همین دوره زمانی، در بخش مسافری تعداد متوسط مسافر سالانه حدود ۲۸ میلیون نفر بوده که به نسبت عملکرد سال ۸۴، حدود ۴۷ رشد داشته و نفر کیلومتر حمل مسافر نیز حدود ۳۰درصد رشد داشته است.

 

متوسط تناژ بار حمل شده در سالهای۷۶ تا ۸۴حدود ۲۶ میلیون تن بوده که نسبت به تناژ حمل شده در سال ۷۶ که برابر حدود ۲۴ میلیون تن بوده به میزان حدود ۷ درصد رشد نشان می دهد. این در حالی است که متوسط تن کیلومتر بار سالانه حمل شده در فاصله سالهای ۷۶ تا ۸۴ حدود ۱۵ میلیارد تن کیلومتر بوده، که نسبت به ۱۴ میلیارد تن کیلومتر بار حمل شده در سال ۷۶ رشدی معادل ۸ درصد را نشان می دهد.

 

در بخش مسافر، متوسط مسافر جابجا شده در دوره مذکور۱۳میلیون نفر است که نسبت به تعداد مسافر سال ۷۶ به میزان ۴۳ درصد رشد داشته است. در بحث نفر کیلومتر مسافرت نیز به همین ترتیب شاهد حدود ۳۲ رشد میباشیم. اگر بخواهیم نرخ های رشد دو دولت آقای خاتمی را با دو دولت آقای احمدی نژاد مقایسه کنیم، رشد تناژ و تن کیلومتر بار حمل شده تقریبا نزدیک بهم بوده است. در حالی که متوسط اعتبارات عمرانی راه اهن در ۸ سال اخیر حدود۴ برابر و درامد حمل بار راه اهن در سال ۹۰ برابر ۵۸۰۷ میلیارد ریال بوده که نسبت به درامد بار در سال ۸۴ (مبلغ ۲۷۰۴ میلیارد ریال) بیش از ۱۰۰ درصد رشد نشان می دهد. این امر نشان از کاهش شدید بهره وری در راه آهن در دوره دولت های نهم و دهم دارد.

اهمیت حمل‌ونقل عمومی

 

حمل‌ونقل و جابه‌جایی مسافر و کالا در جوامع پیشرفته امروزی از اهمیت زیادی برخوردار است و جابه‌جایی آسان، اعلام بار ایمن، راحت و اقتصادی حرف اول را می‌زند.

تامین نیاز‌های اقتصادی و اجتماعی شهروندان، برطرف کردن مشکلات محیط زیست به ویژه آلودگی هوا، حل مشکل ترافیک و جابه‌جایی و انتقال آسان و راحت مردم ازجمله اهداف و خواسته‌های اصلی مسئولین و مردم است که با توسعه فضای ناوگان حمل‌ونقل عمومی امکان‌پذیر است.

 

«پویا نادری» کارمندی که در یکی از ادارات دولتی مشغول به کار است می‌گوید: «هر روز صبح که به سرکار می‌روم نگرانی و استرس دارم که مبادا به موقع به سرکار نرسم و کارت خود را به موقع نزنم، چراکه در آخر ماه با کسری کار مواجه می‌شوم و مبلغ قابل توجهی از حقوقم کسر می‌گردد به همین دلیل از شب قبل سعی می‌کنم زودتر بخوابم تا صبح زود بیدار شوم و البته ناگفته نماند که در طول شب هم از خواب راحت و عمیق بی‌بهره‌ام، زیرا نگرانی دیر بیدار شدن را دارم.»

 

وی اضافه کرد: «هرچند در سال‌های اخیر تلاش‌های زیادی برای توسعه حمل‌ونقل عمومی انجام شده و خطوط ریلی افزایش یافته و تعداد اتوبوس‌های شرکت واحد نیز افزایش یافته، اما متقابلا به دلیل افزایش جمعیت تهران و مهاجرت بسیاری از شهروندان به پایتخت ازدحام مسافر هم زیاد شده، به طوری‌که بسیاری از مواقع شده که برای سوار شدن به مترو آن‌قدر جمعیت زیاد است و به یکدیگر فشار می‌آورند که در‌های مترو بسته می‌شود و مجبورم که تا آمدن قطار دیگر صبر کنم که همین مسئله باعث اتلاف وقت و دیر رسیدن به محل کارم می‌شود.»

 

این کارمند همچنین می‌گوید: «یکی از مسایلی که همیشه برای من جای سوال دارد و هیچ‌کس هم پاسخگو نیست این است که چرا در خیابان‌ها با انبوه اتومبیل‌های تک‌نفره مواجه هستیم و با توجه به اینکه وسایل نقلیه شخصی فضای بیشتری را اشغال می‌کنند این افراد ترجیح نمی‌دهند که به جای استفاده از وسایل نقلیه شخصی از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند.»

 

وی خاطرنشان می‌کند: «باید این فرهنگ در همه شهروندان به ویژه تهران و شهر‌های بزرگ نهادینه شود که استفاده از ناوگان حمل‌ونقل عمومی یک فرهنگ و نیاز جوامع شهری محسوب می‌شود و توسعه وسایل عمومی درون‌شهری می‌تواند بسیاری از مشکلات شهری ازجمله ترافیک، آلودگی هوا، آلودگی صوتی و ... را برطرف کند.»

 

کارشناسان اقتصادی معتقدند هر وسیله نقلیه شخصی نیازمند ۷ مترمربع فضای خالی برای هر سفرکننده است، اما اتوبوس تنها ۱/۲ مترمربع فضا به ازای هر نفر نیاز دارد، به همین دلیل تجهیز یک شهر به سیستم حمل‌ونقل عمومی پرظرفیت، ایمن، راحت و کارا باعث متحد شدن اجزای یک جامعه برای حل مشکلات ترافیکی و محیط زیستی می‌گردد.

 

یک کارشناس مسائل اجتماعی در این باره می‌گوید: «امروزه نقش و جایگاه وسایل نقلیه عمومی باربری شهر کرمان در رفع چالش‌های درون‌شهری کاملا مشخص و قابل تامل است و تمامی کارشناسان اقتصادی و اجتماعی بر این واقعیت تاکید دارند که توسعه ناوگان حمل‌ونقل عمومی در سلامت جسمی و روانی جامعه تاثیر فراوانی دارد، با کاهش وسایل نقلیه شخصی، ترافیک و آلودگی هوا کاهش می‌یابد و مسافران باامنیت، راحتی و فراغ بال بیشتری به تردد می‌پردازند و کیفیت زندگی در شهر‌ها تغییر خواهد کرد، البته این مسئله مستلزم فرهنگ‌سازی، برنامه‌ریزی در حوزه مدیریت فرهنگی و اجتماعی و همکاری مردم با مسئولان و نهاد‌های اجرایی است. به طور مثال اگر هر شخصی به خود یادآوری کند که سلامت شهر، سلامت جامعه، سلامت خودش و افراد خانواده‌اش است باید از آوردن وسیله نقلیه شخصی به خیابان آن هم برای تردد فقط یک نفر خودداری کند.»



:: برچسب‌ها: باربری انلاین , باربری آنلاین افغانستان , اعلام بار کرمان ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
توضیح کامل راهبری و باربری انلاین با اعلام بار
سه شنبه 14 بهمن 1399 ساعت 13:49 | بازدید : 89 | نوشته ‌شده به دست مارال | ( نظرات )

حمل ونقل

توسعه شبکه حمل و نقل و باربری انلاین ریلی بدون تردید در زیرساخت و توسعه متوازن و پایدار، نقشی اساسی داشته و دارای اولویت بالایی می باشد. همچنین سهم تعیین کننده آن در تولید ناخالص ملی و نقش  پیش نیاز آن در توسعه بخش های اقتصادی ، تجارت، صنعت، کشاورزی و دیگر زیربخش های اقتصادی واجتماعی و به ویژه اشتغال زایی بالای ان قابل انکار نیست.

 

به لحاظ وجود مزایای نسبی حمل و نقل و بارری انلاین افغانستان ریلی نسبت به حمل و نقل و باربری انلاین جاده ای در امور حمل و نقل و باربری انلاین انبوه بار و مسافر به خصوص در مسافت های طولانی ، کاهش قابل ملاحظه در مصرف انرژی (گازوییل) ، ایمنی فوق العاده بالا و تلطیف محیط زیست بلحاظ مصرف سوخت فسیلی کمتر و رفاه و آسایش بیشتر، تاثیر قابل توجهی در کاهش قیمت تمام شده در حمل و نقل و باربری انلاین بار و مسافر دارد. بدیهی است هرچه قیمت سوخت به قیمت واقعی خود نزدیک شود، صرفه و مزیت اقتصادی حمل و نقل و باربری انلاین ریلی به نسبت جاده بیشتر خواهد شد.اهمیت فوق العاده توسعه شبکه ریلی، همواره مورد تاکید مدیران و مسئولان کشوری و نیز مجلس شورای اسلامی بوده و در اهداف برنامه های پنج ساله و چشم انداز توسعه نیز منظور گردیده ، لیکن در عرصه عمل اعتبارات متناسب با اهداف کمی و کیفی موردنظر منظور نگردیده و متاسفانه منابع مالی همین اعتبارات کم نیز تخصیص نیافته است. لذا بطور کلی می توان گفت که در سال های بعد از جنگ هم توسعه راه آهن و نیز بهره وری استفاده از امکانات شبکه ریلی موجود، بسیار محدود بوده و به هیچ وجه متناسب با نیاز کشور ارزیابی نمی گردد.بر اساس آخرین گزارش” آمار عملکرد امکانات راه آهن مربوط به سال۹۰ ” (که آخرین آمار ارائه شده توسط شرکت راه آهن جمهوری اسلامی میباشد) ، میزان متوسط تناژ خالص بار حمل شده از سال ۸۴ تا۹۰ معادل  ۳۲میلیون تن بوده که نسبت به عملکرد سال ۸۴ حدود ۹ درصد رشد داشته ومتوسط بار حمل شده از ۸۴تا۹۰ حدود ۲۰ میلیارد تن کیلومتر بوده که به نسبت عملکرد سال ۸۴ حدود ۹ درصد رشد داشته است. در همین دوره زمانی، در بخش مسافری تعداد متوسط مسافر سالانه حدود ۲۸ میلیون نفر بوده که به نسبت عملکرد سال ۸۴، حدود ۴۷ رشد داشته و نفر کیلومتر حمل مسافر نیز حدود ۳۰درصد رشد داشته است.

 

متوسط تناژ بار حمل شده در سالهای۷۶ تا ۸۴حدود ۲۶ میلیون تن بوده که نسبت به تناژ حمل شده در سال ۷۶ که برابر حدود ۲۴ میلیون تن بوده به میزان حدود ۷ درصد رشد نشان می دهد. این در حالی است که متوسط تن کیلومتر بار سالانه حمل شده در فاصله سالهای ۷۶ تا ۸۴ حدود ۱۵ میلیارد تن کیلومتر بوده، که نسبت به ۱۴ میلیارد تن کیلومتر بار حمل شده در سال ۷۶ رشدی معادل ۸ درصد را نشان می دهد.

 

در بخش مسافر، متوسط مسافر جابجا شده در دوره مذکور۱۳میلیون نفر است که نسبت به تعداد مسافر سال ۷۶ به میزان ۴۳ درصد رشد داشته است. در بحث نفر کیلومتر مسافرت نیز به همین ترتیب شاهد حدود ۳۲ رشد میباشیم. اگر بخواهیم نرخ های رشد دو دولت آقای خاتمی را با دو دولت آقای احمدی نژاد مقایسه کنیم، رشد تناژ و تن کیلومتر بار حمل شده تقریبا نزدیک بهم بوده است. در حالی که متوسط اعتبارات عمرانی راه اهن در ۸ سال اخیر حدود۴ برابر و درامد حمل بار راه اهن در سال ۹۰ برابر ۵۸۰۷ میلیارد ریال بوده که نسبت به درامد بار در سال ۸۴ (مبلغ ۲۷۰۴ میلیارد ریال) بیش از ۱۰۰ درصد رشد نشان می دهد. این امر نشان از کاهش شدید بهره وری در راه آهن در دوره دولت های نهم و دهم دارد.

اهمیت حمل‌ونقل عمومی

 

حمل‌ونقل و جابه‌جایی مسافر و کالا در جوامع پیشرفته امروزی از اهمیت زیادی برخوردار است و جابه‌جایی آسان، اعلام بار ایمن، راحت و اقتصادی حرف اول را می‌زند.

تامین نیاز‌های اقتصادی و اجتماعی شهروندان، برطرف کردن مشکلات محیط زیست به ویژه آلودگی هوا، حل مشکل ترافیک و جابه‌جایی و انتقال آسان و راحت مردم ازجمله اهداف و خواسته‌های اصلی مسئولین و مردم است که با توسعه فضای ناوگان حمل‌ونقل عمومی امکان‌پذیر است.

 

«پویا نادری» کارمندی که در یکی از ادارات دولتی مشغول به کار است می‌گوید: «هر روز صبح که به سرکار می‌روم نگرانی و استرس دارم که مبادا به موقع به سرکار نرسم و کارت خود را به موقع نزنم، چراکه در آخر ماه با کسری کار مواجه می‌شوم و مبلغ قابل توجهی از حقوقم کسر می‌گردد به همین دلیل از شب قبل سعی می‌کنم زودتر بخوابم تا صبح زود بیدار شوم و البته ناگفته نماند که در طول شب هم از خواب راحت و عمیق بی‌بهره‌ام، زیرا نگرانی دیر بیدار شدن را دارم.»

 

وی اضافه کرد: «هرچند در سال‌های اخیر تلاش‌های زیادی برای توسعه حمل‌ونقل عمومی انجام شده و خطوط ریلی افزایش یافته و تعداد اتوبوس‌های شرکت واحد نیز افزایش یافته، اما متقابلا به دلیل افزایش جمعیت تهران و مهاجرت بسیاری از شهروندان به پایتخت ازدحام مسافر هم زیاد شده، به طوری‌که بسیاری از مواقع شده که برای سوار شدن به مترو آن‌قدر جمعیت زیاد است و به یکدیگر فشار می‌آورند که در‌های مترو بسته می‌شود و مجبورم که تا آمدن قطار دیگر صبر کنم که همین مسئله باعث اتلاف وقت و دیر رسیدن به محل کارم می‌شود.»

 

این کارمند همچنین می‌گوید: «یکی از مسایلی که همیشه برای من جای سوال دارد و هیچ‌کس هم پاسخگو نیست این است که چرا در خیابان‌ها با انبوه اتومبیل‌های تک‌نفره مواجه هستیم و با توجه به اینکه وسایل نقلیه شخصی فضای بیشتری را اشغال می‌کنند این افراد ترجیح نمی‌دهند که به جای استفاده از وسایل نقلیه شخصی از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند.»

 

وی خاطرنشان می‌کند: «باید این فرهنگ در همه شهروندان به ویژه تهران و شهر‌های بزرگ نهادینه شود که استفاده از ناوگان حمل‌ونقل عمومی یک فرهنگ و نیاز جوامع شهری محسوب می‌شود و توسعه وسایل عمومی درون‌شهری می‌تواند بسیاری از مشکلات شهری ازجمله ترافیک، آلودگی هوا، آلودگی صوتی و ... را برطرف کند.»

 

کارشناسان اقتصادی معتقدند هر وسیله نقلیه شخصی نیازمند ۷ مترمربع فضای خالی برای هر سفرکننده است، اما اتوبوس تنها ۱/۲ مترمربع فضا به ازای هر نفر نیاز دارد، به همین دلیل تجهیز یک شهر به سیستم حمل‌ونقل عمومی پرظرفیت، ایمن، راحت و کارا باعث متحد شدن اجزای یک جامعه برای حل مشکلات ترافیکی و محیط زیستی می‌گردد.

 

یک کارشناس مسائل اجتماعی در این باره می‌گوید: «امروزه نقش و جایگاه وسایل نقلیه عمومی باربری شهر کرمان در رفع چالش‌های درون‌شهری کاملا مشخص و قابل تامل است و تمامی کارشناسان اقتصادی و اجتماعی بر این واقعیت تاکید دارند که توسعه ناوگان حمل‌ونقل عمومی در سلامت جسمی و روانی جامعه تاثیر فراوانی دارد، با کاهش وسایل نقلیه شخصی، ترافیک و آلودگی هوا کاهش می‌یابد و مسافران باامنیت، راحتی و فراغ بال بیشتری به تردد می‌پردازند و کیفیت زندگی در شهر‌ها تغییر خواهد کرد، البته این مسئله مستلزم فرهنگ‌سازی، برنامه‌ریزی در حوزه مدیریت فرهنگی و اجتماعی و همکاری مردم با مسئولان و نهاد‌های اجرایی است. به طور مثال اگر هر شخصی به خود یادآوری کند که سلامت شهر، سلامت جامعه، سلامت خودش و افراد خانواده‌اش است باید از آوردن وسیله نقلیه شخصی به خیابان آن هم برای تردد فقط یک نفر خودداری کند.»



:: برچسب‌ها: باربری انلاین , باربری آنلاین افغانستان , اعلام بار کرمان ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
قیمت ممبر هیدن و خرید ممبر اد اجباری ارزان و باکیفیت
یک شنبه 12 بهمن 1399 ساعت 14:39 | بازدید : 109 | نوشته ‌شده به دست مارال | ( نظرات )

قیمت ممبر هیدن چقدر است؟ تعداد کاربران اینترنتی روزبه‌روز در حال افزایش است و تقریبا بیش از نیمی از این کاربران صاحب یک موبایل هوشمند هستند و بسیاری از فعالیت‌های خود را از طریق آن انجام می‌دهند. در این زمینه اپلیکیشن‌ها و برنامه‌های گوناگونی عرضه‌شده است. امروزه قدرت شبکه‌های پیام‌رسان، به‌خصوص مسنجر تلگرام به ‌مراتب بیشتر از سایر رسانه‌ها شده است؛ به طوری‌که سهم بزرگی از بازار کسب ‌و کار را به خود اختصاص داده است. تلگرام فرصت جدیدی برای فعالیت کاربران فراهم کرده تا بتوانند به راه‌اندازی کسب‌وکاری موفق در این فضا فکر کنند.در بین این فعالیت‌ها، فعالیت‌های تجاری و اقتصادی بازخورد خوبی بین مردم داشته است. گرچه برنامه‌های دیگری نیز برای این زمینه وجود دارد، اما تلگرام پتانسیل و ویژگی‌های کاربردی خوبی را دارا است. یکی از جذاب‌ترین قابلیت‌های تلگرام امکان تشکیل کانال است.

برای شروع یک کسب‌وکار در تلگرام نیاز به تشکیل یک کانال تلگرامی دارید. تشکیل کانال تلگرامی باعث می‌شود تا محصولات و خدمات شما به دیگران معرفی شود. در قدم بعدی شما باید تلاش کنید تا با استفاده از روش‌های مختلف، ممبر کانال تلگرامی خود را افزایش داده تا برند و  خدمات شما هرچه بیشتر به دیگران شناسانده شود. انواع مختلف ممبرهای تلگرامی مانند ممبر واقعی، ممبر هیدن، ممبر فیک و ممبر نوتیفیکیشن وجود دارد؛ که ازروش‌های مختلفی می‌توانید برای افزایش تعداد آن‌ها استفاده کنید. مسلما هرکدام از این نوع ممبر­ها هزینه مختص خود را دارند؛ به ‌عنوان‌ مثال قیمت ممبر هیدن با قیمت ممبر فیک متفاوت است. در این سری از مقالاتبهترین سایت خرید ممبر تلگراممای ممبرسعی داریم به بررسی یکی از روش‌های ممبرگیری یعنی ممبر اد اجباری بپردازیم و مزایا و معایب آن را بررسی کنیم.

اد اجباری کانال تلگرام چیست؟ چگونه می توان اد اجباری کانال تلگرام را خرید؟ مزایا خرید اد اجباری کانال تلگرام چیست؟ آیا می خواهید اقدام بهخرید ممبر تلگرام کنید؟آیا قصد راه‌اندازی یک کانال تلگرامی را دارید اما هنوز نمی‌دانید از کجا باید شروع کنید؟ برای اد کردن ممبر به مشکل خورده‌اید و بیشتر از این نمی‌دانید از کجا ممبرهایتان را زیاد کنید؟ جواب تمامی سوال هایتان را در این مقاله از مای مبر خواهید گرفت. پس شما را به خواندن ادامه این مطلب ازمای ممبر دعوت می کنیم.

اد ممبر اجباری کانال یک راه حل ساده و کارآمد برای شما است!

اد اجباری چیست؟

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که بدون اینکه خودتان در جریان باشید وارد یک کانال تلگرامی شده باشید. وقتی کانال را در لیست کانال‌های خود می‌بینید تعجب می‌کنید چون نه از کانال و نه از آدمین‌های آن هیچ شناختی ندارید.

این همان اد اجباری کانال است. یعنی اد کردن کاربران بدون اینکه خودشان متوجه شوند. با توجه به پیشرفتی که برنامه‌نویسان کشورمان داشته‌اند با تلگرام‌های غیر رسمی زیادی روبرو هستیم که اد اجباری یکی از ویژگی‌های آن‌ها است.

اد اجباری چگونه انجام می‌شود؟

سایت‌ها و برنامه‌هایی هستند که با دریافت هزینه‌ای ناچیز برای کانال شما اد اجباری انجام می‌دهند.

اد اجباری به سه نوع تقسیم می‌شود.

هیدن: در این نوع از اد کاربر هرگز نمی‌فهمد که در کانال جوین شده. ریزش در این نوع بسیار کم است اما در مقابل شما ویوی کمی نیز دریافت می‌کنید چون در واقع کاربر کانال شما را باز نمی‌کند. این نوع از اد برای کانال‌هایی که مناسب است که بیشتر به کمیت اهمیت می‌دهند.

سایلنت: در این نوع اد فقط صدای نوتیفیکیشن و پیام برای کاربر خاموش می‌شود و کاربر پس از مدتی متوجه وجود کانال جدید در لیست کانال‌های خود می‌شود. ریزش در آن کمی بیشتر است اما ویوی خوبی دارد.

معمولی: در حالت معمولی پس از قرار دادن اولین پست کاربر با دریافت صدای پیام متوجه وجود کانال جدید می‌شود. ریزش در این نوع بیشتر از انواع دیگر است.

مزیت‌های اد اجباری

  • هزینه‌ی کمتر نسبت به سایر انواع اد

  • ممبر واقعی

  • افزایش کاربر برای کانال‌هایی که فعالیت اقتصادی دارند، هر کاربر به منزله‌ی یک مشتری بلقوه

  • افزایش ویو برای کانال‌های خبر رسانی

5 راهکار برای جلوگیری از ریزش

1.   تعیین هدف: در ابتدای و قبل از ایجاد کانال هدف خود را از تشکیل کانال مشخص کنید. باید بدانید که قرار است در چه ضمینه‌ای فعالیت کنید و ه جور محتوایی منتشر کنید. تغییر محتوای کانال منجر به ریزش می‌شود.

2.   محتوای خوب: داشتن محتوای قوی و جدی یک راهکار بسیار برای جذب و مانداگار کردن ممبر است. تا حد امکان از کپی کردن بپرهیزید. مخاطب شما دنبال مطالب جدید است پس باید برای ماندگار کردن ممبر چیز خوبی جهت عرضه داشته باشید. افرادی که در زمینه تولید محتوا کار می کنند باید ایده های خلاقانه ای در این زمینه داشته باشند تا محتوایی بهینه را تولید کنند. این محتواها دارای کلمات کلیدی است. منظوراز کلمات کلیدی کلماتی می باشد که بیشترین سرچ را در اینترنت دارند و از طریق آنها مطلب زودتر بازدید می شوند و تعداد بازدید های آن افزایش می یابد. هر محتواکار باید بر اساس کلمات کلیدی خود متن خود را تولید کند. این افراد تخصص خاصی در زمینه تولید محتوا و سئو دارند.

3.   منسجم بنویسید: از قرار دادن مطالی پرت و بی ربط بی ربط در کانال خود خودداری کنید. سعی کنید مرتبط با موضوع و عنوان کانال خود فعالیت داشته باشید.

4.   عکس و ویدیو: تجربه نشان داده است که مخاطب بیشتر جذب فایل‌های تصویری می‌شود تا محتوای متی و نوشتاری.

5.   متن طولانی ممنوع: وقتی در مورد چیزی یک متن طولانی می‌نویسید مطمئن باشید که توسط تعداد بسیار کمی مطالعه می‌ود زیرا کاربران تلگرام بیشتر دنبال چیزی هستند که با کمترین کلمات بیشتر اطلاعات را بدست آورند.

با این چند راهکار ممبر خود را نگه دارید و از ریزش زیاد جلوگیری کنید. توجه به همین چند نکته تاثیر زیادی در ثابت ماندن تعداد ممبر شما می‌گذارد.

اد اجباری برای چه نوع کانالی مناسب است؟

همانطور که می‌دانید کانال‌های تلگرام موضعات متنوعی دارند. مدیران از ایجاد کانال‍ها هدف‌های مختلفی را دنبال می‌کنند که دادن یک راهکار کلی برای همه‌ی انواع آن‌ها مناسب نیست. زیرا هر کانالی متناسب با موضوعب که داراد دارای مخاطبین متفاوتی است.

شما باید برای کانال خود تخصصی عمل کنید. مخاطبان خود را بشناسید و به دنبال جذب ممبر مناسب باشید زیرا در غیر این صورت با ریزش‌های زیاد روبرو خواهید شد که عملا هزینه‌ای که برای اد ممبر کرده‌اید را بی نتیجه خواهد گذاشت.

معمولا کانال‌هایی که موضاعات عمومی‌تری دارند بیشتر از اد اجباری جواب می‌گیرند برای مثال کانال‌های خبر رسانی، کانال‌هایی با محتوای طنز و کانال‌هایی که اصول پایه‌ای را آموزش می‌دهند.

وقتی برای یک کانال تخصصی دست به اد اجباری بزنید قطعا ممبرهای از اقشار متفاوت وارد کانال شما می‌شوند که موضوع و مطالب کانال برای همه‌ی آن‌ها جالب نیست بنابراین به سرعت کانال را ترک می‌کنند.

برای این نوع از کانال نیز راه حل‌های دیگری جهت افزایش ممبر وجود دارد که بهتر است از آنها استفاده کنید.

اد اجباری رایگان

تیترهای تبلیغاتی همیشه در سایت‌ها وسوسه کننده هستند اما باید بدانید که چه تبلیغاتی راست و چه تبلیغاتی دروغ است. اد اجباری بصورت رایگان فقط می‌تواند یک حربه‌ی تبلیغاتی برای جذب مشتری باشد.

هزینه‌ای که برای اد اجباری لازم است نسبت به سایر راه‌های اد کردن ممبر بسیار ناچیزتر است اما رایگان نیست.

برنامه اد اجباری

برنامه‌هایی برای اد اجباری معرفی می‌شوند که باید در انتخاب آن‌ها دقت فراوانی داشته باشید. بعضی از این برنامه‌ها با تعریف کردن کار‌هایی که شما باید انجام دهید به شما سکه یا امتیاز می‌دهند و در مقابل تعداد امتیازی که دارید برای شما ممبر اد می‌کنند.

اما دقت کنید که ممبرهای اد اجباری باید واقعی و آنلاین باشند در غیر اینصورت سرتان کلاه رفته و بعد از اتمام کار دیگر کاری از دست شما بر نمی‌آید. بنابراین در انتخاب خود دقت زیادی بخرج دهید. اگر می خواهید با روشاد ممبر اجباری بیشتر آشنا شوید به ویدئو یوتیوب مای ممبر مراجعه کنید.

ممبر من دارای تخصص در اد

سایت مای ممبر یکی از سایت‌هایی است که اد انجام می‌دهد. با مراجعه به سایت مای ممبر و دیدن پیشنهادات فوق‌العاده‌ای که دارد حتما شگفت زده خواهید شد.

ساید مای ممبر با داشتن افراد متخصص در این زمینه شما را برای اد کردن ممبر مناسب یاری میدهد.

یکی از پیشنهادات جالب توجه سایت مای ممبر بیمه‌ی ریزش است. حتما برای شما هم تعجب آور است اما این واقعی است. بیمه‌ی ریزش به این معنی نیست که شما ریزشی نخواهید داشت بلکه اگر ممبرها واقعی باشد شما حتما با ریزش روبرو خواهید شد.

اما با پرداخت هزینه‌ای ناچیز مازاد بر هزینه‌ی اصلی مای ممبر مکلف می‌شود که به صورت ماهانه ریزش ممبرهای کانال شما را جبران کند.

سخن آخر

افرادی زیادی با استفاده از کانال‌های تلگرامی برای خود درآمد خوبی ایجاد کرده‌اند. این کار آنچنان که به نظر می‌رسد سخت و غیر ممکن نیست فقط کافی است به نکاتی بسیار ساده توجه کنید و در کار خود تداوم داشته باشید.

مای ممبر از ابتدای مسیر در کنار شما است.

 منابع: https://salamads.com/

         https://bar30.co/ 

         https://adsmember.com/

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0